VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
Veřejná zakázka malého rozsahu
ZADAVATEL:
Sídlem: Správa lesů města Tábora s.r.o.
U Čápova dvora 2712, Měšice
390 02 Tábor
Zastoupený: Ing. Jan Kalafut
IČO: 62502646
DIČ: CZ62502646
NÁZEV ZAKÁZKY:
Těžba dřeva harvestorovou technologií – Mimořádná úmyslná těžba I.Q/2018
Lesnický úsek : Pintovka
Zadavatel Vás
VYZÝVÁ
k předložení nabídky k výše uvedené veřejné zakázce malého rozsahu za podmínek
uvedených dále.
Předmětem zakázky je činnost : těžba dřeva harvestorovou technologií
Místo plnění / realizace :
Lesnický úsek Pintovka – dobývací prostor Pískovna Hůrka
porost 215 D5 množství cca 250 m3
věk 49 let BO objem stř. kmene 0,18 m3 /zast. 95%/
přibl. vzdálenost na OM 300 m
porost 215 D4 množství cca 40 m3
věk 41 let BO objem stř. kmene 0,07 m3 /zast. 100%/
přibl. vzdálenost na OM 300 m
porost 215 A10 množství cca 50 m3
věk 104 let SM objem stř. kmene 0,73 m3 /zast. 80%/
přibl. vzdálenost na OM 300 m
porost 215 A4 množství cca 60 m3
věk 46 let BO objem stř. kmene 0,20 m3 /zast. 65%/
SM objem stř.kmene 0,29 m3 /zast. 35%/
přibl. vzdálenost na OM 300 m
porost 215 D13 množství cca 600 m3
věk 134 let BO objem stř. kmene 1,12 m3 /zast. 100%/
přibl. vzdálenost na OM 300 m
Celkové množství dřevní hmoty uvedené ke zpracování dle jednotlivých porostů činí
1000 m3.
Pozn. zadavatel uvádí množství dřevní hmoty a údaje o objemu stř. kmene v jednotlivých porostech z údajů stanovených LHP – LHC Tábor 2012-2021. Zaručuje tímto zpracování dřevní hmoty minimálně ve výši 1000 m3.
Doba realizace: 15.1. 2018 – 9. 2. 2018
Tel. 736 768 054 – Ing. Jan Kalafut
Prohlídka místa plnění:
Zadavatel umožní prohlídku místa plnění: po telefonické dohodě
Datum: 29. 11. 2017
Adresa pro podání nabídky
Obchodní firma / název: Správa lesů města Tábora s.r.o.
Ulice: U Čápova dvora
Číslo popisné: 2712
Číslo orientační:
Obec: Tábor
Část:
Poštovní směrovací číslo: 390 02
Stát:
Nabídky lze zaslat poštou na adresu:
Správa lesů města Tábora s.r.o.
P.O.BOX 1
390 05 Tábor
Kontaktní osoba
Titul, příjmení a jméno: Ing. Jan Kalafut
Telefon: 736768054
E-mail: kalafut.lesymt@volny.cz
Lhůta pro podání nabídky
Nabídku doručte nejpozději do:
Datum: 6. 12. 2017 Hodina: 13.00 hod.
V 13.30 hod. dne 6. 12. 2017 bude provedeno vyhodnocení a výběr nejvhodnější nabídky. Vyhodnocení proběhne v sídle společnosti – uchazeči mají možnost v případě zájmu zúčastnit se otevírání obálek s předloženými nabídkami.
Jiné upřesňující údaje k předložení nabídky
Nabídky se podávají písemně, v uzavřené obálce označené názvem zakázky, na které musí být uvedena adresa uchazeče, na niž je možné nabídku vrátit. Obálka bude s označením „Neotvírat – výběrové řízení – název uvedené akce“
Uchazeč doloží ve své nabídce:
Jiné požadavky na prokázání kvalifikace –
Požadavky na technickou vybavenost a časovost provedení zakázky:
NEJNIŽŠÍ NABÍDKOVÁ CENA NA CELKOVÉ UVEDENÉ MNOŽSTVÍ
DŘEVNÍ HMOTY PRO ZPRACOVÁNÍ
Ne
Další požadavky:
Nabídková cena bude uvedena v Kč.
Nabídková cena bude uvedena v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH.
Zálohy: Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
Doba splatnosti daňových dokladů je stanovena na 30 kalendářních dnů ode dne doručení daňového dokladu zadavateli. Platba za provedenou službu bude provedena následovně:
a/ Po ukončení díla zhotovitel předá zadavateli výstupní sestavy o celkovém
vyrobeném množství dřevní hmoty. Na základě těchto sestav provede fakturaci
za provedenou službu ve výši 90 % z celkového vyrobeného množství dřevní hmoty.
b/ Na základě zjištění celkových přejímek – způsobem – elektronicky , váhově, případně jiným způsobem – zadavatel písemně oznámí zhotoviteli zbylé množství přijaté dřevní hmoty a vyzve jej k provedení dofakturace za provedenou službu. V případě dofakturace platí splatnost daňového dokladu 10 dnů ode dne doručení daňového dokladu zadavateli.
Platby budou probíhat výhradně v Kč a rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně.
Uchazeč je svou nabídkou vázán do podpisu smlouvy o dílo.
Uchazeč ve své nabídce předloží návrh smlouvy o dílo opatřený
razítkem a podpisem. V návrhu smlouvy bude uvedena mimo jiné povinnost
zhotovitele dbát na to, aby svou činností nezpůsobil škody na lesních porostech.
V případě odřených stromů po těžbě a přibližování bude povinen je ošetřit
nátěrem na vlastní náklady. Zhotovitel je současně povinen provést na vlastní
náklady případné povýrobní úpravy a to do 30 dnů ode dne přebrání pracoviště
zadavatelem /pozn. v případě nepříznivých klimatických vlivů může být toto
období po vzájemné písemné dohodě prodlouženo/. Součástí smlouvy musí být
ustanovení o souhlas zhotovitele /dodavatele/ s jejím zveřejněním dle zák. 106 o
svobodném přístupu k informacím.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadání zakázky kdykoliv i bez udání důvodů.
Zúčastnění uchazeči nemají nárok na úhradu nákladů spojených s účastí na této
zakázce malého rozsahu.
Zúčastnění uchazeči obdrží písemné sdělení o výsledku zadávacího řízení.
Oprávněná osoba za zadavatele jednat : Ing. Jan Kalafut, jednatel společnosti
V Táboře dne 21. 11. 2017